Menu

MOAM 

Creatief platvorm MOAM heeft drie kleurrijke shirts ontworpen voor het 150-jarig bestaan van het Rode Kruis. Het doel: verspreiden van kennis over het goede doel onder de jonge generatie. Dit door middel van een shirt met het iconische embleem erop, maar gegooid in een nieuw sausje. 
 

Elk jaar ondersteunt MOAM een goed doel, om op deze manier een nieuwe, jongere doelgroep in contact te laten komen met dit fonds. Voorgaande jaren hebben zij dit onder andere gedaan met Nationaal Comiteé 4 en 5 mei en Orange Babies. Dit jaar heeft Het Rode Kruis MOAM gevraagd voor een samenwerking, naar aanleiding van hun 150-jarig jubileum.
 

MOAM heeft onderzoek gedaan naar de bekendheid van dit goede doel en vooral de jonge generatie kent Het Rode Kruis, enkel alleen van het embleem ‘het rode kruis’. Om deze reden is er  onder leiding van MOAM-founder Martijn Nekoui een limited edition shirt ontworpen met een humoristische knipoog; een simpel wit shirt met een kleurvlak, het rode kruis is hierbij weggelaten en vervangen door een groen vierkant, een geel rondje en een blauwe driehoek. Gemaakt door jong talent en 100% verantwoord, geproduceerd in Nederland.
 

Glamour Concept Store is gevraagd om dit shirt exclusief online te verkopen en dat doen wij maar al te graag! Het shirt kost € 14,95 en de opbrengst van het shirt gaat in z’n geheel naar de hulpverleningsprojecten van het Rode Kruis in binnen- en buitenland. 

 

MOAM

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »