Menu
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!
1 Mijn account
1.1 Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken bij de Glamour Concept Store is erg eenvoudig. 

  • Klik bovenaan de webpagina op registreren
  • Vul je gegevens in zoals adres, woonplaats 
  • Kies vervolgens een wachtwoord
  • Druk op de knop registreren

Je hebt nu een account aangemaakt. 

Je kunt er ook voor kiezen om eerst te winkelen en daarna een account aan te maken. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om af te rekenen als gast. Je hoeft dan geen account aan te maken en kunt nog sneller afrekenen.

1.2 Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je dient eerst in te loggen voordat je je gegevens kunt wijzigen. Zodra je ingelogd bent kom je op de pagina account dashboard. In de linkerkolom zie je alle gegevens die onder jouw account vallen. Hier kun je eenvoudig je account gegevens, factuuradres en afleveradres wijzigen.
2 Bestellingen
2.1 Wat is de levertijd van een product?
Wanneer je op werkdagen voor 17.00 bestelt, wordt je bestelling de volgende werkdag bezorgd. Wanneer je hebt gekozen om je bestelling op te halen op het Glamour kantoor ontvang je per e-mail bericht wanneer je bestelling klaar ligt. 

Indien er een andere levertijd bij het artikel wordt vermeld, dan betekent dit dat het artkel tijdelijk niet op voorraad is en speciaal voor jou wordt nabesteld. De levertijd vermeld bij het product is dan van toepassing.
2.2 Hoe kan ik een artikel retourneren?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je aankoop, kun je de bestelde artikelen binnen de zichttermijn van 14 dagen kosteloos retourneren. Informatie over het retourproces vind je hier.
2.3 Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Je kunt gedurende het bestelproces online te allen tijde de bestelling annuleren. Is de bestelling echter al afgerond dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
2.4 Wat zijn de verzendkosten?
Nederland 
Voor het verzendklaar maken, transporteren en afleveren van je bestelling brengen wij €4,95 in rekening, ongeacht de grootte en het gewicht van de bestelling. Je kunt je bestelling ook ophalen op het Glamour kantoor in Amsterdam, dit is gratis. 

België
Voor zendingen naar België wordt €6,50 in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van de bestelling. Je kunt je bestelling ook ophalen op het Glamour kantoor in Amsterdam, dit is gratis. 

2.5 Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een buitenlands afleveradres?
Het is mogeijk om je bestelling in België te laten bezorgen. Het is (nog) niet mogelijk om je bestelling buiten Nederland of België te leveren.
2.6 Ik wil tien of meer stuks kopen van hetzelfde artikel, krijg ik korting?
Wilt u een bestelling plaatsen van 10 of meer stuks van hetzelfde artikel, neem dan contact op met de Klantenservice.

2.7 Hoe werkt betalen via bankoverschrijving?
U kunt uw aankopen bij Glamour Concept Store eenvoudig betalen d.m.v. een bankoverschrijving. Nadat u uw bestelling bevestigd kunt u kiezen voor een betaling middels bankoverschrijving (Bank Transfer). Hier kunt u nogmaals uw emailadres controleren en deze bevestigen. Hierna krijgt u per email alle gegevens om de betaling over te kunnen boeken. Let op dat u het unieke betalingskenmerk juist overneemt.

Aan betalen met Bankoverschrijving zijn geen kosten verbonden en u kunt zelf bepalen wanneer u de betaling overmaakt. Let op: Indien u kiest voor betaling middels overboeking is de levertijd 3-5 werkdagen langer dan normaal i.v.m. verwerking van de betaling. Pas als de betaling bij ons binnen is zullen de producten verstuurd worden naar u.

3 Contact
3.1 Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Wij zijn op de volgende manieren te bereiken:
Per post:
G+J Media 
Spaklerweg 52
1114 AE Amsterdam-Duivendrecht 

Per e-mail:
conceptstore@glamour.nl
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »